🎁 Dárek ke každé objednávce.

Bübchen

BÜBCHEN – kosmetika pro děti č.1 v Německu!

Značka Bübchen se již téměř 60 let profiluje na trhu kosmetiky určené především našim nejmenším. Z Německa postupně expandovala do okolních trhů a dnes jsou její výrobky známy po celém světě. Dlouhodobé zkušenosti s péčí o jemnou dětskou pokožku i vlasy se příznivě projevují v dokonalé kvalitě složení a efektivitě účinků.

Historie  firmy sahá ale hlouběji, až do první poloviny dvacátého století. Konkrétně v roce 1940 magistr Ewald Hermes, lékárník v něměckém městě Delecke, namíchal uklidňující čajovou směs pro svého malého syna, který trpěl plynatostí. Sám byl překvapen, jak dobře čaj funguje a proto jej v lékárně začal míchat a prodávat pod názvem „Bübchen Tee(Bübchen v němčině znamená „chlapeček“, pozn.red.) Překvapivě účiná směs fenyklu, anýzu, koriandru, kmínu a lékořice si získala ohlas a důvěru zákazníků. Přes to všechno trvá ještě více než dvacet let, než vznikne samostatná výrobní firma Bübchen-Werk Ewald Hermes Pharmazeutische Fabrik GmbH, která je založena v roce 1961. Ta již kromě původního čaje produkuje i výrobky pro osobní péči kojenců, dětí a těhotných žen. Od roku 1967 firma sídlí v Soestu. Po smrtelné dopravní nehodě zakladatele společnosti, který umírá ve věku 46 let, pokračuje ve vedení rodinného podniku jeho manželka.

Od ledna 2021 společnost Bübchen postupně začala přecházet na obaly z ekologicky udržitelných materiálů. Ambasadorkou této filozofie se stala zpěvačka Sarah Connor, sama matka čtyř dětí (viz obrázek níže).

Sarah Connor ist Markenbotschafterin von Bübchen – Bübchen

 

Sarah Connor o Bübchen říká toto: „Myji si obličej pouze dětským šamponem nebo mýdlem. Bübchen je již léta součástí základní výbavy každého našeho umyvadla. Ta vůně mi připomíná dětství, protože Bübchen pro nás používala i moje maminka.“ 

Je vidět, že i takové dámě, jakou Sarah Connor bezesporu je, jemná péče značky Bübchen prospívá, zpěvačka i ve věku přes čtyřicet září jako vždy.

„Jsme velmi rádi, že můžeme pracovat se Sarah Connor. Dokonale se hodí ke značce Bübchen. Je přirozená a autentická a to nejen jako super úspěšná umělkyně, ale také jako milující máma čtyř dětí,“ řekl ke spolupráci generální ředitel Bübchen Martin Kemper . Stejně jako Sarah, tak i miliony dospělých důvěřují Bübchen, že se postará nejen o jejich miminka a děti, ale také produkty používají pro svou vlastní pokožku.

Bübchen bude v budoucnu ještě více oddaný životnímu prostředí, proto od ledna 2021 začal se svou legendární Modrou řadou pro kojence a batolata dodávat první obaly, vyrobené ze 100% recyklovaného plastu. Jen tímto opatřením ušetřil Bübchen v roce 2021 zhruba 116 tun plastu, což v porovnání odpovídá objemu více než 2,9 milionu gumových kachniček, se kterými si děti při koupání tak rády hrají. Za Modrou řadou budou postupně tento trend následovat všechny ostatní produkty v sortimentu.

 Richard Sklář

Zpět do obchodu